Materiały biurowe są ważne dla Twojej produktywności i wydajności w pracy. Solidnie przygotowany niezbędnik w biurze sprawi, że będziesz miał pod ręką wszystkie rzeczy, jakich potrzebujesz. Koniec z niewygodnym fotelem biurowym, bólami szyi, kręgosłupa i zagraconą przestrzenią, która nie sprzyja skupieniu.

Zebraliśmy dla Ciebie 10 produktów, które zwiększą efektywność i komfort pracy w Twoim biurze, bez względu na to, czy pracujesz w home office, czy prowadzisz dużą korporację.

 

 

Ergonomiczny stołek pomoże utrzymać właściwą postawę.

Jedną z fundamentalnych kwestii, o których trzeba pomyśleć organizując miejsce pracy sobie i pracownikom, jest ergonomia. Bez niej nie ma mowy o efektywności. Prawidłowa postawa ciała pozwala na uniknięcie bólu karku i pleców przy długim siedzeniu przed komputerem.

 Na rynku znajdziesz różne modele foteli biurowych, jednak na szczególną uwagę zasługuje ergonomiczny stołek. Możesz dzięki niemu pracować w pozycji siedzącej i półstojącej. 

 Masz też możliwość zmiany pozycji w dużo większym zakresie niż podczas korzystania ze standardowego krzesła biurowego. Pobudzając mięśnie do ruchu, poprawiasz swoją postawę i przy okazji zyskujesz więcej energii.

 Stołek zajmuje mało miejsca, jest lekki i bez trudu przeniesiesz go w dowolne miejsce. Oddychające siedzisko i antypoślizgowa podstawa podniosą Twój komfort. Pomogą Ci również uniknąć uciążliwych rys oraz uszkodzeń podłogi.

Podstawa pod laptopa zniweluje bóle szyi.

Podstawy oraz ramiona do laptopów, monitorów i telefonów to wybawienie dla każdego, kto codziennie spędza przed nimi wiele godzin.

 Jeśli używasz laptopa, Twoje biuro nie jest kompletne bez podstawki. Podnosi ona ekran do poziomu oczu, pomagając uniknąć napięcia szyi. Podstawki zapewniają również chłodzenie i zapobiegają przegrzaniu sprzętu. 

 Dodatkową korzyścią jest fakt, że są przenośne, więc można na nich pracować w różnych pomieszczeniach lub miejscach w zależności od potrzeb. Najbardziej przydatne i wygodne są regulowane modele podstawek z antypoślizgową powierzchnią.

Bezprzewodowe akcesoria komputerowe ułatwią pracę.

Klawiatury i myszy z przewodami stały się już reliktami przeszłości. Splątane kable, które “przykuwały” pracowników do biurek sprawiły, że bezprzewodowe akcesoria komputerowe szybko zyskały sympatię klientów.

 Bezprzewodowe zestawy zapewniają swobodę i komfort pracy. Są również bardziej estetyczne, minimalistyczne, pozwalają zorganizować sobie miejsce pracy szybko i przyjemnie.

 Wybierając własny zestaw, zwróć uwagę przede wszystkim na żywotność baterii. Im dłużej możesz liczyć na nieprzerwaną pracę, tym lepiej. Nie ma chyba nic gorszego, niż wyczerpana bateria w środku bardzo ważnego projektu.

 Koniecznie sprawdź, czy sprzęt pasuje do Twojego systemu operacyjnego.

Słuchawki pomogą w skupieniu.

Jeśli chcesz lepiej skupić się w pracy, zainwestuj w słuchawki. Dobre są w stanie zapewnić Ci dwie korzyści. 

 Po pierwsze, możesz z ich użyciem prowadzić wideokonferencje oraz bez problemu komunikować się ze współpracownikami i klientami na odległość. Po drugie, blokują one hałasy z zewnątrz, dzięki czemu utrzymujesz swoją produktywność na przyzwoitym poziomie.

Niszczarka zapewni bezpieczeństwo danych.

Prowadząc firmę musisz chronić powierzone Ci dane. Jednym ze sposobów jest odpowiednie niszczenie niepotrzebnej dokumentacji. Należy to robić tak, aby nie było możliwe jej odtworzenie i odczytanie.

 Niszczarki są najczęściej wykorzystywane do tego zadania. Przed zakupem konkretnego modelu sprawdź, ile kartek na raz jest w stanie zniszczyć urządzenie. Nie chcesz na pewno tracić na ten proces zbyt wiele czasu.

Filtry prywatyzujące zwiększą poufność.

Z bezpieczeństwem danych wiąże się również kolejna pozycja niezbędnika w biurze – filtry prywatyzujące na monitory i laptopy. Są to specjalne nakładki, przez które nikt z otoczenia nie zobaczy, co wyświetlasz na swoim ekranie.

 Konstrukcja filtrów sprawia, że ekran jest dobrze widoczny i czytelny tylko wtedy, kiedy patrzy się na niego wprost. W związku z tym jedynie Ty będziesz wiedział, co w danym momencie robisz.

 To szczególnie ważne, kiedy wykonujesz swoje zawodowe obowiązki w różnych miejscach, np. w kawiarni. Docenisz filtry również w podróży. Dzięki nim będziesz mógł bezpiecznie wykorzystać czas spędzony chociażby w pociągu na realizację swoich projektów, bez obaw o wyciek wrażliwych danych i ważnych informacji firmowych.

 Dodatkowo filtry zapobiegają odbijaniu światła od monitora, więc zyska na tym też Twój komfort pracy na komputerze w słoneczne dni.

Planery ułatwią organizację.

Planer akrylowy tygodniowy na biurko, magnetyczny planer miesięczny lub całoroczny pomogą Ci na co dzień organizować pracę w firmie. Śledzenie ważnych dat, terminów i spotkań z planerem staje się dużo prostsze.

 Planery akrylowe i magnetyczne mają tę przewagę nad wersjami papierowymi, że można je wykorzystywać wielokrotnie. Nanoszenie poprawek jest bardzo proste. Wyeliminujesz dzięki nim też całe sterty samoprzylepnych karteczek, pełnych opisów spraw do załatwienia.

Notatniki wspomogą pamięć.

Obecnie coraz częściej notatki są tworzone w wersji elektronicznej, w różnych programach komputerowych. Mimo wszystko papierowe notatniki nie odeszły jeszcze w niepamięć. Bardzo dobrze, ponieważ według badań odręczne notatki wspomagają naukę. Dzieje się tak dlatego, że pisanie na kartce wymaga głębszego przetwarzania niż pisanie na klawiaturze.

 Notatniki są więc idealne do zapisywania pomysłów, informacji i tworzenia list. Nie mogą obyć się bez dobrego długopisu. Nie ma nic przyjemnego w rozmazującym się tuszu, który pozostawia ślady na dłoni. 

 Zachęcamy Cię do robienia notatek różnokolorowymi pisakami. To może skutecznie wspomóc Twoją pamięć.

Przyborniki na biurko ograniczą bałagan.

Organizer na biurko, z przegródkami na wszystkie niezbędne rzeczy, pomoże Ci zachować porządek i produktywność. Twoje przybory będą posegregowane, w zasięgu ręki i pozbędziesz się przy okazji rozpraszającego bałaganu.

Ekspres do kawy zapewni chwilę relaksu.

Ekspres do kawy to niezbędny element wyposażenia każdego biura. Wielu osobom dobra kawa pozwala efektywnie przetrwać dzień pracy. 

 Szczególnie przydatny może okazać się ekspres ciśnieniowy z wbudowanym zbiornikiem na wodę. Dzięki niemu Tobie, ani żadnemu z Twoich pracowników, nie zabraknie porcji aromatycznej kawy, która pobudzi Was do pracy.

 Niezbędnik w biurze, który Ci przedstawiliśmy, to naszym zdaniem fundament produktywności. Może odczuwasz zmęczenie z powodu długiego stania lub siedzenia i przydałaby Ci ergonomiczny stołek lub podstawka pod laptopa? Być może chciałbyś uczyć się, zapamiętywać jeszcze efektywniej i to notatniki oraz słuchawki będę interesowały Cię najbardziej. A może masz jeszcze inne potrzeby, o których w tym artykule nie było mowy?

 

Nie sposób wymienić wszystkich materiałów biurowych, które mogą okazać się niezbędne konkretnie w Twoim biurze. Dlatego zajrzyj po prostu do naszej oferty i wybierz z niej wszystko, czego potrzebujesz do organizacji swojego wymarzonego biura.